End of Abyss
W głębi tajemniczego podziemnego kompleksu misja, której celem jest zbadanie niewyjaśnionego pochodzenia zakłóceń, przeradza się w przerażającą wyprawę przez zepsuty, opuszczony świat. Wciel się w młodą techniczkę bojową, Cel, i wraz z nią odkryj prawdę stojącą za porzuconymi obszarami obiektu, mierząc się jednocześnie z wędrującymi tam potworami. Wkrocz do otchłani Zejdź w korytarze rozległego kompleksu, gdzie z głębin dobiega szept popsutych maszyn, a napotkane istoty zdają się nie do końca ludzkie. Walcz o przetrwanie Na twojej drodze staną wypaczone monstra, mające nad tobą zdecydowaną przewagę. Aby im sprostać, musisz się odpowiednio wyposażyć i przystosować. Przekraczaj własne granice, żeby pozostać przy życiu w miażdżącym ducha ośrodku, w którym przyszło ci utknąć. Eksploruj zapomniane ścieżki Przemierzaj złożoną sieć korytarzy i odkrywaj ukryte obszary, korzystając ze skanera oraz odblokowywanych po drodze narzędzi. Wraz ze wzrostem twojej siły otwierają się nowe ścieżki. Dzięki nim zajrzysz do dawno zapomnianych korytarzy i tajemnic, które dotąd pozostawały niedostępne. Gra autorstwa Section 9 End of Abyss to konkretne i wciągające doświadczenie, stworzone przez małe studio z Malmö w Szwecji prowadzone przez doświadczonych deweloperów znanych z hitowych gier.