Enchantress
Pobierz i graj jako Enchantress. Zupełnie zwyczajne życie June Moon skończyło się w dniu, w którym została opętana przez Enchantress: demoniczną czarownicę pragnącą zapanować nad światem. Obecnie walczy o swoją duszę, próbując okiełznać siłę magiczną Enchantress, aby czynić dobro. Jeśli jej się nie powiedzie, zostanie pochłonięta przez Enchantress, a nasz świat będzie następny.