Empire of Sin - Make It Count
Imperium można zbudować na wiele sposobów! Make It Count to pierwsze rozszerzenie do gry Empire of Sin, które dodaje nowego, grywalnego bossa do kolekcji chicagowskich łotrów: Maxima Zelnicka, „Fiksera mafii”. Zelnick wnosi do gry nowe umiejętności bojowe, talenty oraz szereg sposobów na rozwój Twojego imperium. Wraz z nim w grze pojawiają się między innymi: gangsterska profesja fiksera, lichwiarskie wymuszenia, dodatkowe misje, bronie, wydarzenia i znacznie więcej.