Emoji Battlefield - Summer Vacation
Przyjechałeś na relaksujący wypad — ale emotikony miały inne plany. W tej strzelance pierwszoosobowej typu rogue-like raj pogrążył się w chaosie, gdy fale emotikonów zalewają plaże, baseny i słoneczne kurorty na całym wybrzeżu. Przed każdą rozgrywką wybierz swoje ulubione modyfikatory: podkręć poziom trudności w trybie trudnym, spraw, by wszystkie emotikony nosiły absurdalne letnie kapelusze lub włącz tryb skakania, aby zobaczyć, jak skaczą niczym rozbrykane piłki plażowe. Następnie zanurz się w swojej pierwszej arenie — może to być plaża otoczona palmami, promenada pełna parasoli lub basen w ośrodku wypoczynkowym unoszący się w powietrzu, pełen nadmuchiwanego chaosu. Każda arena skrywa wyjątkowe zagrożenia, od wybuchających chłodziarek plażowych po śliskie zjeżdżalnie, które mogą wyrzucić w powietrze zarówno ciebie, jak i twoich wrogów. Uzbrojony w pistolet, zmierzysz się z falą za falą emotikonów, które pędzą, odbijają się, strzelają lub eksplodują. Pokonaj je, chwytaj ich świecące kule i awansuj na kolejne poziomy, aby wybierać spośród potężnych ulepszeń. Zwiększ zadawane obrażenia, szybkość przeładowania lub ruch – albo rzucaj broń, aby odmienić swój zestaw w trakcie walki. Im dłużej przetrwasz, tym goręcej będzie. Fale nasilają się dzięki większym i potężniejszym emotikonom – spalonym słońcem osiłkom, strzelcom z pistoletami na wodę i wybuchającym fanatykom, którzy wybuchają, jeśli podejdą zbyt blisko. Przetrwaj wystarczająco długo, a odblokujesz nowe areny, więcej modyfikatorów, a nawet jeszcze bardziej dziki letni chaos w swojej kolejnej rozgrywce.