Emblemat ''Mjolnir''
'Mjolnir'' jest emblematem noszonym przez członków personelu S-IV, którzy osiągnęli wysokie oceny w zakresie użytkowania pancerzy lub zgłosili się na ochotnika do testów terenowych potencjalnie niebezpiecznego sprzętu.