Elite Units (Windows)
Pakiet „Jednostki elitarne” zawiera jedne z najsłynniejszych jednostek spotykanych na froncie włoskim, z których wiele wyposażonych jest w przykuwające wzrok wyspecjalizowane plecaki! Od bersalierów z rowerami po strasznych „Bośniaków” walczących w szeregach Austro-Węgier i nie tylko – z dodatkiem pięciu par wąsów i trzech ozdób twarzy. Pakiet „Jednostki elitarne” zawiera komplet 34 elementów: - Włoskie mundury: 6 - Włoskie wyposażenie na głowę: 4 - Austro-węgierskie mundury: 6 - Austro-węgierskie wyposażenie na głowę: 8 - Ozdoby twarzy: 3 - Wąsy: 5 - Twarze: 2 (jedna na frakcję) Bersalierzy to włoscy snajperzy przenoszący na plecach składane rowery! Dostępny jest inżynier z plecakiem wyposażonym w kabel i telefon frontowy, a także mundury oficera i szturmowca z ich koszulą i krawatem formacji Arditi, a także z ich charakterystycznym fezem. Posiłki dla Austro-Węgier obejmują mundury budzącej strach formacji Bosnisch-Hercegovinische Infanterie – „Bośniaków” – dla wszystkich klas. Dostępne są szaro-zielone i siwo-szare mundury, łącznie z klasyczną „skróconą” kurtką oficerską. Zestaw dopełnia gama nakryć głowy z fezami. Pakiet zawiera pięć historycznie poprawnych wąsów, włączając w to łatwo rozpoznawalne eleganckie style noszone przez niemieckich generałów: von Schlieffena, von François i Ericha Ludendorffa, które doskonale pasują do elitarnych jednostek. Trzy ozdoby twarzy zawierają między innymi zestaw specjalnych okularów używanych z maskami gazowymi. UWAGA: TEN DODATEK ZAWIERA JEDYNIE PRZEDMIOTY KOSMETYCZNE.