Elite Dangerous
Zaczynając jedynie od małego statku gwiezdnego i kilku kredytów, zrób wszystko co w twojej mocy, aby zdobywać umiejętności, wiedzę, bogactwo i władzę. Dzięki nim możesz przetrwać w bezlitosnej galaktyce i wyróżnić się w szeregach najlepszych graczy Elite. W erze gwiezdnych superpotęg i toczącej się międzygalaktycznej wojny poczynania każdego pojedynczego gracza wpływają na losy wszechświata i przebieg akcji. Są zwycięstwa i porażki, rządy powstają i upadają, a granica terytoriów zamieszkanych przez ludzkość wciąż ulega zmianie za sprawą poczynań graczy. Badaj, prowadź handel, walcz i przetrwaj w galaktycznej grze wieloosobowej Elite Dangerous. Rzuć wyzwanie światu w trybie CQC (Close Quarter Combat). Dołącz do elity w międzygwiezdnych walkach arenowych PVP największego starcia gladiatorów XXXIV wieku. 400 miliardów systemów gwiezdnych. Nieograniczona wolność. Wybierz własną drogę. Aby zagrać w grę, musisz utworzyć darmowe konto Elite Dangerous (Frontier).