Elitarny składzik
"Zawiera 5 zestawów elitarnych! Zestawy elitarne to najlepsze pakiety w Gears of War 4. Zgarnij emblematy oraz skórki broni i postaci dzięki 5 losowym kartom personalizacji - w tym 1 przedmiot rzadki lub lepszy i większa szansa otrzymania karty legendarnej. Jeśli chcesz pochwalić się najlepszymi postaciami i skórkami w Hordzie oraz Kontrze, możesz zdobyć je właśnie tutaj!"