Elf
Graj jako elf wojownik. Lasy, góry i jeziora nie mają przed nią tajemnic, a na polu bitwy brzęczy jak smok wśród chmur. Ale lepiej nie wysyłać jej do piekarza po bułeczki z jagodami, bo po roku może wrócić do domu z nową armią u boku. A co najgorsze, bez bułeczek. Spokojne życie nie jest w jej stylu. Poza tym, mówi językiem, którego nikt nie rozumie.