Electronics DLC
Wzmocnij swój sklep nowym Electronics DLC! Rozszerz swój asortyment o popularne, codzienne artykuły technologiczne, takie jak żarówki LED, power banki, ładowarki USB, pendrive'y, słuchawki, głośniki Bluetooth, wideodomofony i wiele innych. Zapewnij swoim klientom wszystko, czego potrzebują, aby pozostać w kontakcie, zasileni i wyposażeni, dzięki czemu Twój supermarket stanie się prawdziwym kompleksowym sklepem technologicznym.