Elea - Episode 1
„Elea” to surrealistyczna przygodówka s-f, w której wcielasz się w postać badaczki o imieniu Elea. W 2073 roku na Ziemi wybucha epidemia straszliwej dziecięcej choroby. Mąż Elei, Ethan, dołączył do ekspedycji mającej na celu skolonizowanie Solace, nadającej się do zamieszkania egzoplanety, co miało uchronić ludzkość przed zagładą. Kiedy statek Ethana, „Pilgrimage”, dotarł na miejsce, utracono z nim łączność radiową. Trzynaście lat później Elea dołącza do misji ratunkowej, która ma wyjaśnić, co spotkało członków ekspedycji. To początek jej niezwykłej kosmicznej podróży. Cechy szczególne Poznaj rozbudowaną, wzruszającą historię, inspirowaną klasycznymi dziełami science-fiction. Zanurz się w niezwykłym świecie, zaprojektowanym przy użyciu silnika Unreal Engine 4. Odkrywaj piękne kosmiczne krajobrazy, niesamowite widoki i pełne szczegółów wnętrza. Spodziewaj się niespodziewanego podczas niezwykłej podróży kosmicznej. Fabuła W grze Elea gracze wyruszą w niezwykłą podróż, wcielając się w postać kobiety, której życie naznaczone jest stratą, smutkiem oraz samooskarżeniem. W wyniku epidemii, która wybuchła na całym świecie, jej najmłodszy syn zamienił się w rozszalałego psychopatę. Na szczęście niedawno odkryto przypominającą Ziemię egzoplanetę, znajdującą się w bliskiej odległości od układu słonecznego. Zbudowano specjalny statek do podróży międzygwiezdnych i zebrano ochotników z całego świata, aby skolonizować tę niezbadaną planetę. Statek nazywał się „Pilgrimage” i miał nieść ze sobą nadzieję całej ludzkości. Jednakże, ku rozpaczy wszystkich, wkrótce po dotarciu do celu łączność radiowa z „Pilgrimage” została utracona. Jej przyczyna pozostaje tajemnicą. 13 lat później statek badawczy „Recovery” przybywa na miejsce, aby poznać losy członków ekspedycji. Gracze wcielają się w badaczkę imieniem River Elea Catherine Jones. Wyrusza ona na wyprawę z pobudek osobistych – pragnie odnaleźć swojego męża, Ethana, który zajmował ważną pozycję w ekipie naukowej na „Pilgrimage”. Stawiając postać przed wydarzeniami i zjawiskami będącymi poza ludzkim pojmowaniem, gra pragnie przeciwstawić się standardowym sposobom pojmowania osobistej odpowiedzialności, wyboru oraz sensu życia. To historia o kruchości naszego gatunku oraz odnalezieniu pocieszenia w poddaniu się.