ELDEN RING Shadow of the Erdtree Pre-Order
Kup w przedsprzedaży i otrzymaj poniższe materiały dodatkowe: – ELDEN RING – Dodatkowy gest „Shadow of the Erdtree” Gestu tego można używać w grze w części pochodzącej z dodatku „Shadow of the Erdtree”. * Dodatkowa zawartość będzie dostępna w grze po premierze dodatku. * Gracz może odblokować tę zawartość na późniejszym etapie rozgrywania dodatku. Zdobywca setek nagród, w tym The Game Awards Game of the Year i Golden Joystick Awards Ultimate Game of the Year, ELDEN RING to uznana epicka gra RPG osadzona w ogromnym świecie mrocznego fantasy. Gracze wyruszą na epicką przygodę, w której mogą swobodnie eksplorować świat i działać we własnym tempie. Dodatek Shadow of the Erdtree wprowadza zupełnie nową opowieść, której akcja rozgrywa się w krainie cienia, pełnej tajemnic, niebezpiecznych lochów, a także nowych wrogów, broni i wyposażenia. Odkrywaj nieznane ziemie, walcz z wymagającymi przeciwnikami i napawaj się zwycięstwami. Daj się porwać ekscytującym interakcjom między postaciami, gdzie przeplatają się intrygi i dramaty, tworząc wciągającą opowieść, której śledzenie przyniesie ci wielką satysfakcję. * Zawartość „Shadow of the Erdtree” wymaga posiadania podstawowej wersji gry. * Dostępne są też inne edycje. Należy uważać, by nie dokonać podwójnego zakupu.