El Gancho
Użyj laserowego haka, aby nawigować w tych nieziemskich etapach i uratuj swoich kokosowych przyjaciół! Imperium Pogovon najechało planetę Cocodu i porwało kokosy! W swoim poszukiwaniu nielimitowanego źródła mocy wśród różnych gatunków w całej galaktyce Pogovonianie dowiedzieli się o nieograniczonym źródle szczęścia kokosów. Teraz uknuli złe plany związane z ekstrakcją szczęścia do zasilania swoich śmiertelnych broni. Gra El Gancho ma miejsce w tym samym uniwersum co Task Force Kampas, ale tym razem nie ma żadnej pomocnej dłoni. Zagraj kokosem, który znajduje eksperymentalny laserowy hak i przebujaj się przez etapy kosmicznej platformówki w retro stylu pixel art! Odszukaj przyjaciół i zniszcz imperialne superbronie! Im szybciej się poruszasz, tym dłuższy ślad zostawiasz. Możesz go użyć do niszczenia wrogów! Każde podejście jest generowane losowo i unikatowe. Dzięki temu możesz powracać do gry i ćwiczyć swoje umiejętności jeszcze bardziej!