EG-900 SMG
Ten pistolet maszynowy pozostający na wyposażeniu ziemskich sił rządowych powstał z myślą o walce w terenie zabudowanym. Jest niewielki, ale śmiertelnie groźny. Posiada wewnętrzny hiperakcelerator, maksymalizujący zadawane obrażenia.