Edy's Advance Ops
Specjalna misja, w której zdobędziesz broń przydatną we wczesnych etapach głównej gry. Jeśli uda ci się ją ukończyć, otrzymasz postać Edy z pierwszej gry Valkyria Chronicles! Tę misję można rozegrać po odblokowaniu kwatery głównej w rozdziale 2. głównej historii. Aby uzyskać dostęp do misji, przejdź do: Book Mode > Menu > Extra Stories (Tryb książki > Menu > Dodatkowe historie).