"Edna & Harvey" Bundle
Edna & Harvey: The Breakout - Anniversary Edition W tej nagradzanej przygodówce młoda Edna budzi się w izolatce szpitala psychiatrycznego, nie pamiętając nic ze swojej przeszłości. Nie ma bladego pojęcia, jak się tam znalazła, ale jedno jest pewne: chce się wydostać! W końcu jest zdrowa na umyśle, co potwierdza jej gadający pluszowy królik Harvey. Edna & Harvey: Harvey's New Eyes Nieśmiała dziewczynka Lilli przechodzi ciężkie czasy w klasztornej szkole. Tylko wyobraźnia pozwala jej uwolnić się od surowych reguł matki przełożonej. Gdy jednak jej najlepsza przyjaciółka Edna znika w tajemniczych okolicznościach, Lilli musi się przełamać i wyruszyć w niełatwą podróż, aby nie tylko odzyskać przyjaciółkę, ale także stanąć twarzą w twarz ze swoimi lękami.