Edit Parts - Equipment 4
Wyposażenie dla mężczyzn i kobiet będzie dostępne podczas wyboru postaci w „Edit Mode”. * Dodane wyposażenie ・Court Official Set (dla mężczyzn) ・Flower Princess Set (dla kobiet) ・Leather Armor Set (dla mężczyzn i kobiet)