Edit Parts - Equipment 3
Niestandardowe wyposażenie dla mężczyzn i kobiet będzie dostępne podczas tworzenia postaci w „Edit Mode”. * Dodane wyposażenie ・Courageous Officer Set (dla mężczyzn) ・Battle Carapace (dla kobiet) ・Shell Armor Set (dla mężczyzn) ・Steel Blue Set (dla kobiet)