Edge of the World
Podejmij się nowych epickich misji, wyrusz na nowe przygody i odkryj historie, które zaprowadzą cię do niesamowitych nowych miejsc na peryferiach cywilizacji w „Krańcach świata”, dużym nowym dodatku do gry The Falconeer, nominowanej do nagrody BAFTA. Zawiera trzy całkiem nowe minikampanie z dziewięcioma nowymi misjami, egzotyczne lokacje, dwie nowe grywalne klasy z unikatowymi wierzchowcami oraz cesarską lancę uderzeniową!