Edge of Reality (Windows)
Życie Dana nigdy już nie będzie takie samo po spotkaniu z tą tajemniczą młodą damą. Wygląda na to, że nie ma nudniejszego zawodu na świecie niż rzeczoznawca w lombardzie. Jednak spotkanie z tajemniczą młodą damą prowadzi rzeczoznawcę przez serię dziwnych wydarzeń, zmieniając początkowe podejście Dana do jego rzemiosła. W tej grze zanurz się w skomplikowanej opowieści, gdzie marzenia i rzeczywistość są ze sobą splecione w jedną całość. Gdzie w pewnym momencie sama rzeczywistość może stracić swoją stabilność. Cechy gry: - Nieliniowy postęp i nieoczekiwane zwroty akcji - Unikalny styl wizualny - Muzyka napisana specjalnie dla tej gry, pozwala w pełni oddać atmosferę "Edge of Reality" to interaktywna powieść wizualna. Zakończenie będzie zależeć od twoich wyborów.