Easy Red 2: Normandy
Easy Red 2: Normandy to rozszerzenie, które wnosi do podstawowej gry imponującą ilość świeżej zawartości. Najważniejszym elementem jest nowa kampania dziejąca się w tytułowej Normandii. Zawiera wszystkie ikoniczne lądowania na plażach Omaha, Utah, Pointe du Hoc, Sword, Juno i Gold. Dodatkowo, na graczy czekają rozległe tereny położone w głębi Normandii, z dużymi miastami jak Caen, Carentan i Saint Lo, które zapewnią niezliczone godziny wciągającej rozgrywki. Aby jeszcze bardziej wzbogacić wrażenia z gry, Easy Red 2: Normandy wprowadza 20 nowych misji, z których każda ma swoje unikalne wyzwania i cele. Możesz spodziewać się także ponad 100 nowych obiektów, budynków i bunkrów z kampanii dostępnych w edytorze map i misji, z których większość jest zniszczalna, dzięki czemu bitwy stają się jeszcze bardziej realistyczne. Rozszerzenie dodaje również do gry imponujący zestaw nowych pojazdów, takich jak barka desantowa LCA, czołg Sherman DD, niemieckie działa nadbrzeżne, Sturmpanzer 43, Jagdpanzer IV, Hetzer, Marder I, Sd.Kfz. 250, Schwimmwagen, M4A2E8 Sherman, Churchill MK VII, Comet, Valentine, M10 Achilles, Bren Carrier, WC51 Dodge oraz inne czołgi i pojazdy cywilne. Ponadto Easy Red 2: Normandy zawiera szereg nowych funkcji, takich jak wystrzeliwane liny z hakiem, dzięki którym gracze mogą z łatwością wspiąć się na groźne klify Pointe du Hoc. Gra oferuje również nowe mundury, w tym amerykańskich spadochroniarzy i Rangersów, pozwalając graczom jeszcze bardziej zanurzyć się w wydarzeniach kampanii w Normandii. DLC będzie podlegać aktualizacjom i ulepszeniom, które w przyszłości mogą przynieść dodatkową zawartość, taką jak nowe bronie, pojazdy, mundury i misje. Bądźcie więc przygotowani na kolejne ekscytujące dodatki do gry!