DYNASTY WARRIORS: ORIGINS
Weź udział w ekscytujących bitwach jako bezimienny bohater z Trzech Królestw. ・ Najbardziej ekscytująca akcja w historii tej serii gier Pełne napięcia pola bitew, na których ścierasz się z ogromnymi armiami ciągnącymi się aż po horyzont. Jak poradzisz sobie z atakami wrogów? Twoje militarne umiejętności przydadzą się, gdy będziesz walczyć ramię w ramię z sojusznikami w taktycznych bitwach znanych z serii „DYNASTY WARRIORS” i doświadczysz akcji tak ekscytującej, jak nigdy dotąd. ・ Nowa wersja Trzech Królestw z perspektywy oryginalnego bohatera Historia Trzech Królestw rozgrywa się na rozległym terytorium chińskim, gdzie zderzają się punkty widzenia różnych bohaterów. Poznaj ten wspaniały i kuszący świat oczami oryginalnego protagonisty, „bezimiennego bohatera”. Ważne: W sprzedaży dostępne jest także „DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Edition”. Przed dokonaniem zakupu upewnij się, że nabywasz właściwy produkt. Uwaga: Obrazy pochodzą z roboczej wersji gry. Produkt końcowy może różnić się od przedstawionej zawartości. Ważne: Rozdzielczość 4K jest dostępna tylko dla wersji Xbox Series X. Rozdzielczość 4K nie jest dostępna dla Xbox Series S.