DYNASTY WARRIORS 9
Weź udział w zmaganiach samotnie przeciwko tysiącom w nowej grze z otwartym światem DYNASTY WARRIORS 9 w najnowszej odsłonie serii! Starożytne Chiny przedstawione na jednej wielkiej mapie otwartego świata. Poza zachowaniem intuicyjnego systemu sterowania, z którego słynie cała seria, dodaliśmy także nowy system akcji Musou, który pozwoli wam wziąć udział w walce „samotnie przeciw tysiącom na nieustannie zmieniającym się polu walki. Poza tym nasi przeróżni oficerowie mogą korzystać z ogromnego świata „Romance of the Three Kingdoms”, dzięki czemu możecie się zatracić w najnowszej grze z serii DYNASTY WARRIORS! Jakie funkcje zawiera wersja demonstracyjna: ・Pozwala rozegrać część „Story Mode” 3 wybranymi postaciami spośród 90 dostępnych. ・Pozwala grać w trybie „Online 2-Player” , w którym codziennie dostępne są inne postacie. Ważne: Postaci odblokowanych za pomocą kupowanych „Officer tickets” można używać we wszystkich trybach rozgrywki. Ważne: Dane z wersji próbnej można zaimportować do wykorzystania w pełnej wersji gry.