Przemierzaj miasto jako bezpański samuraj dzięki pakietowi „Ronin” – do pobrania w trzech częściach w postaci darmowych dodatków DLC. Zbierz je wszystkie, by otrzymać pełny strój oraz unikatowy miecz. Zawartość drugiej części: - Ręcznie robione rękawiczki ocaleńca – te dobrze dopasowane rękawiczki pozwalają zadawać niebywale precyzyjne ciosy. - Ręcznie robiona maska ocaleńca – przywdziej maskę i stań się jednością z mrokiem. - Ręcznie robione ochraniacze ocaleńca – broń się sprawnie dzięki tym lekkim ochraniaczom.