Dying Light 2: Stay Human - Post-Apo Bundle
Kup nowy postapokaliptyczny pakiet, zanim świat znowu się skończy! Od Upadku minęło już 15 lat, ale to cię nie powstrzymuje! Zachowaj tę wolę przetrwania podczas szukania zapasów lub walki z różnymi, zaskakującymi wrogami, którzy zamieszkują ten niebezpieczny świat. Ten pakiet zawiera: Strój z odzysku — Nawet zniszczone ubranie może być elastyczne i wytrzymałe. Musisz przygotować się na każdy możliwy scenariusz. Surowy prochowiec — Przynajmniej utrzymuje kurz po zewnętrznej stronie. Ponure spodnie — Nic szczególnego, ale spełniają swoje zadanie. Znoszone buty — Dziurawe jak rozłupane przez ciebie czaszki. Podarte skórzane rękawice — Chyba już więcej na nich zaschniętej krwi niż skóry. Dystopijna maska — Służy zarówno jako ochrona, jak i środek odstraszający. Kolczaste karwasze — Atak jest najlepszą formą obrony. Złomotnik — Jeśli wroga nie zabije rana cięta, to rdza dokończy robotę. Pstrokata paralotnia — Może i jest prowizoryczna, ale działa.