Dying Light 2 Stay Human: G.R.E. Hazmat Bundle
Ci ludzie byli odpowiedzialni za powstrzymanie wirusa. Widzisz, jak to się skończyło. Teraz załóż ich strój i użyj ich sprzętu, aby pokazać im, co powinni byli zrobić, i zaprowadź porządek w Villedor! Pokaż G.R.E., jak zrobić porządek w Villedor! To trudna praca, ale ktoś musi tam pójść i posprzątać bałagan, który zostawia po sobie G.R.E. Ale nie ty! Zdobądź pakiet Kombinezon ochronny G.R.E.” już teraz i dorzuć swoje trzy grosze do masakry w całym Villedor. Dodatkowo w pakiecie znajdziesz 500 punktów DL do wydania w sklepie w grze! Przed wybuchem epidemii i w jej pierwszych dniach ci ludzie zajmowali się sytuacją w laboratoriach i budynkach objętych kwarantanną, ale potem rozpętało się piekło. Teraz nadszedł czas, aby raz na zawsze zrobić w mieście porządek! Pakiet „Kombinezon ochronny G.R.E.” zawiera: - Kombinezon ochronny G.R.E – Pozostańcie czyści bez względu na to, ile wnętrzności wala się dookoła! Przyda się. - Przedmioty ochronne – Każdy element zapewni ci większą odporność na obrażenia od trucizny. - Pistolet maszynowy „Czyściciel” — Najszybszy sposób na oczyszczenie terenu, a z każdym zabójstwem zadawane obrażenia rosną, dopóki nie przeładujesz! - Topór „Rębajło” — Broń palna jest super, ale czasami potrzebujesz bliskości, jaką daje rąbanie wrogów na kawałki. Ten topór sprawi, że o wiele szybciej pożegnają się z kończynami! Dobrze, że masz na sobie kombinezon ochronny. - Służbowy talizman G.R.E. — G.R.E. zawsze poszukiwało trofeów z zarażonych, a dzięki temu talizmanowi otrzymasz je za każdym razem, gdy go rozmontujesz, w zależności od tego, ile zombie udało ci się „załatwić”. - Hak G.R.E. — Zombie czy nie, nie możesz pozwolić im uciec. - Niebezpieczna paralotnia — Gdy wrogowie zobaczą ją na niebie, zaczną uciekać ze strefy lądowania. - 500 punktów DL — możesz je wydać w sklepie w grze!