Dying Light 2: Stay Human - Chicken Bundle
Zostań jedynym w swoim rodzaju wściekłym ptakiem. Pora potrząsnąć kuprem i wspiąć się na szczyt grzędy w Mieście. Jako kurczak, który nie boi się nikogo, musisz pozbyć się zgniłych jaj, żeby usmażyć omlet. Użyj pazura, którym możesz ciąć i drapać wrogów, by zwiewali, aż się zakurzy. A jeśli ktoś wątpi, że umiesz latać, pokaż mu, że się myli, używając lekkiej jak piórko paralotni. Pakiet zawiera: Kostium koguta – noś go, a wszyscy wrogowie będą przed tobą zwiewać! Kurzy pazur – tnij i drap wrogów jak rozwścieczony kogut, zadając im krwawiące rany! Skrzydełko kurczaka – dlaczego kurczak zeskoczył z dachu? Żeby wznieść się w niebo z tą nową skórką na paralotnię.