Dying Light 2 Stay Human: Brecken Bundle
Biegnij, chłopcze! Biegnij! Zostań silnym przywódcą, używającym wszystkich parkourowych chwytów jako Brecken, gość z przeszłości. Biegnij w kierunku niebezpieczeństwa lub uciekaj przed nim, zbierając łupy. Cokolwiek robisz, rób to z myślą o wszystkich ocalałych. Sprawdź, na co cię stać dzięki strojowi Breckena. Porażaj wrogów kluczem galwanicznym i lataj nad budynkami paralotnią ze skórką Breckena. Pakiet zawiera: Strój Breckena – przewódź innym i poruszaj się zwinnie jako jeden z pierwszych biegaczy. Klucz galwaniczny – porażaj wrogów, jednocześnie rozbijając im głowy. Paralotnia Breckena – kiedy nie wystarczy bieg, wzbij się w powietrze.