Techland Akcja i przygodaFabularne
Przywróć prawo i porządek w mieście i dopilnuj, by wszyscy przestrzegali zasad, dzięki pakietowi „Authority” – do pobrania w trzech częściach w postaci darmowych dodatków DLC. Zbierz je wszystkie, by otrzymać pełny strój oraz unikatowy młot. Zawartość drugiej części: - Przerażające rękawice – te rękawice nie przywrócą prawa i porządku za jednym zamachem, ale z pewnością ułatwią ci to zadanie. - Przerażająca czapka – robi takie wrażenie, że czapki z głów. - Przerażające skórzane ochraniacze – użyj tych skórzanych ochraniaczy, by zaprowadzić pokój.