Techland Akcja i przygodaFabularne
Przywróć prawo i porządek w mieście i dopilnuj, by wszyscy przestrzegali zasad, dzięki pakietowi „Authority” – do pobrania w trzech częściach w postaci darmowych dodatków DLC. Zbierz je wszystkie, by otrzymać pełny strój oraz unikatowy młot. Zawartość pierwszej części: - Przerażająca kurtka – załóż tę kurtkę i walcz o sprawiedliwość! - Przerażające bojówki – zmieścisz w nich wszystko, czego potrzebujesz do egzekwowania prawa. - Przerażające buty za kostkę – zawsze broń słusznej sprawy z tymi wyjątkowymi butami.