Dustwind: Resistance - Canyon Cross
"Pokonanie Warlorda nie wystarczyło. Bezlitosny generał najeźdźców zagraża osadzie twoich sojuszników, Canyon Cross. Poprowadź Jake'a i jego ekipę ponownie do walki i przypomnij najeźdźcom, dlaczego zadzieranie z tobą to fatalny pomysł. Rozwijaj umiejętności swojej postaci jeszcze bardziej. Wyrusz do akcji, strzelając z broni ze swojego niezawodnego Scraptrack. Odkryj nowe elitarne bronie. Przywróć do życia starożytny system obronny i zasyp wrogów gradem ognia z góry."