Dustwind - Bundle
Dustwind: Jesteś bezimienną bohaterką! Okrutny atak na pustkowiach mocno cię dotknął. Bez pamięci i w beznadziejnej przewadze liczebnej ruszasz na krucjatę, walcząc o zemstę na swoich oprawcach. Jeśli nie będziesz działać ostrożnie, taktycznie i sprytnie, nie masz szans! Podczas tej przygody zdasz sobie sprawę, że stawką jest nie tylko twój los, ale znacznie więcej... Dustwind Resistance: Dustwind: Resistance to taktyczna gra dla jednego gracza, której akcja toczy się w postapokaliptycznym świecie (w czasie rzeczywistym z możliwością wstrzymania). Poprowadź oddział wojowników i swojego wiernego psa Diesela do walki z brutalną armią raiderów. W dowolnym momencie możesz wstrzymać grę i wydać rozkazy. Wybierz broń, umiejętności i taktykę. Strzelaj, siekaj, kop lub gryź. Walcz z bronią w ręku lub korzystaj z ukrycia. Zastawiaj pułapki, rzucaj granaty lub miażdż wrogów samochodem pancernym. Rozstaw wieżyczki i barykady, aby bronić swojego domu. Wykonuj ryzykowne misje w miejscach opanowanych przez raiderów. Zrób wszystko, co konieczne, aby odeprzeć najeźdźców i zapewnić wolność swoim ludziom. Jedyne, czego nie możesz zrobić, to poddać się. Dustwind: Resistance oferuje zupełnie nową historię w uniwersum Dustwind, a także znaczące ulepszenia w stosunku do oryginalnej gry.