Dustoff Z
Wpraw łopaty w ruch i zrób zapas broni oraz amunicji. Nadeszła pora, aby odbudować ludzkość! Dustoff Z to gra polegająca na sterowaniu helikopterami bojowymi w jednych z najcięższych możliwych warunków pogodowych — w trakcie apokalipsy zombie. Wynajmij artylerzystów, z którymi wspólnie rozpoczniesz szeroką gamę misji, takich jak akcje ratunkowe, obrona konwojów i niszczenie celów o wysokiej wartości. Trenuj i ulepszaj wielu różnych strzelców, a także modernizuj i dokonuj konserwacji całego szeregu przeróżnych helikopterów — każdy z nich ma swój własny, unikalny styl gry. Wykorzystaj wyciągarkę w swoim helikopterze, aby wchodzić w interakcję z otoczeniem. Zbieraj paczki z zaopatrzeniem, umieszczaj fortyfikacje na terenie bazy, sprowadzaj największe zombie do analizy. A może by tak wykorzystać kontener transportowy jako taran?