Dungeons & Bombs
Dungeons & Bombs - wymagająca gra logiczna, w której musisz uratować swoją księżniczkę... z brodą. Jest to dynamiczne połączenie klasycznych układanek z pudełkami i bombami. Gdy wrogowie wciągają ludzi do swej ciemnej kryjówki i dokonują tam nikczemnych czynów, na ratunek zawsze przychodzi bohater i jego wierny miecz. A jeśli bohater nie ma miecza, a tylko dużo entuzjazmu i niekończący się zapas materiałów wybuchowych? Cóż, tym gorzej dla nich. Przejdź przez ciemne labirynty lochów i spróbuj nie wysadzić się w powietrze! Cechy: - 50 zawikłanych poziomów-układanek - Ograniczona liczba ruchów do ukończenia każdej układanki - Niezłomne prawa logiki - Bomby i wybuchy!