Dungeons 3 - Clash of Gods
Okrzyki radości wciąż odbijają się echem w komnatach lochu do akompaniamentu wyrazistej fanfary trąbek – kakofonii nikczemności unoszącej się w powietrzu po niekwestionowanym zwycięstwie Największego Zła nad Tanosem. Ale, jak powiadają, wszystko, co złe, kiedyś się kończy. Podobnie jest z Największym Złem, który niestrudzenie wchłania wszystko co dobre. Teraz nadszedł czas, by Największe Zło zasiadł na tronie i koronował się jedynym władcą świata. Tym niemniej na drodze do zwycięstwa stoi pewien mały problem... Przewyższająca-Wszystkie-Istoty Bogini Światła we własnej osobie! Kto zwycięży w tej ostatecznej bitwie pomiędzy dobrem a złem? Cechy: - Ostateczne starcie: osiem całkiem nowych i w pełni ugłosowionych misji kampanii wystawia na próbę Twoje nikczemne umiejętności. - Bogini i mściciel: dwóch nowych antagonistów staje na drodze Największego Zła, pragnąc dokonać zemsty i oczyścić świat ze wszystkiego co złe. - Święty loch: nie pobłażaj zbytnio atakującym Cię bohaterom. W przeciwnym razie założą własne posterunki, by konsekrować złą ziemię lochu w imię bogini. - Więcej złej mocy, by władać światem: korzystaj z posterunków i buduj wieże obronne oraz wspierające posągi, by trzymać bohaterów na dystans. - Spraw, by Twój loch na powrót stał się zły: trzy jeszcze bardziej zabójcze pułapki i trzy niewyobrażalnie okrutne zaklęcia będą odpowiednim powitaniem dla intruzów – oczywiście przyprawionym odpowiednią ilością podłości. - Wspólne przedsięwzięcie na rzecz zła: w lochu pojawia się nowy tryb kooperacji. Połącz siły z najbardziej złym ze swoich znajomych i bawcie się dobrze, grabiąc i równając z ziemią najukochańsze miasto dobrych.