Dungeon Minesweeper
Mistyczna przygoda w głębinach lochów czeka na Ciebie! Wciągająca łamigłówka oparta na klasycznym Saperze, wzbogacona o elementy RPG w stylowej grafice pixel art. Gra oferuje fascynującą rozgrywkę, gdzie numeryczne wskazówki na podłogach lochów pomagają bezpiecznie nawigować i unikać śmiertelnych pułapek. Taktyczna walka pozwala walczyć z wrogami za pomocą magii i broni lub wybrać strategiczny odwrót w zależności od sytuacji. Fascynujące zadania prowadzą Cię przez wypełnianie misji, aby odkryć sekrety mrocznych głębin. Dwa tryby gry zapewniają wybór między kampanią fabularną a trybem swobodnej gry. Czekają Cię testy bystrości, przetrwanie w niebezpiecznych lochach i odkrywanie tajemnic ukrytych w ciemności!