Dungeon and Gravestone
Przebudzony z głębokiego snu odnajdujesz się w mieście przeznaczonym Demonicznemu Królowi na pożarcie. Jest tylko jedna droga wyjścia z miasta i prowadzi ona prosto do lochów. Lochów, których bramy zostały otwarte. Przerażające miejce, które powoli wysysa z Ciebie krew, gdzie jedynym co Cię czeka jest śmierć. Czy to możliwe, że loch zmienia się za każdym razem? Czy jest w ogóle możliwym bezpieczny powrót z labiryntu pełnego pułapek? Czy można ocalić świat? Udaj się do lochów, zdobywaj przedmioty, wzmacniaj swój sprzęt i staraj się zbadać głębiny. Zbieraj jedzenie, wykonuj misje a jeśli trzeba będzie to i łów ryby by przetrwać! Weź udział w zaciętych bitwach z bossami! Życie w lochach jest niebezpieczne ale może też być mega rozrywką! Tajemniczy świat, w którym nie tylko lochy ale i miasta zmieniają swój wygląd. I to Ty rozwiążesz wszystkie tajemnice!