Duke Nukem Forever
Wersja oferowana w usłudze Gry na żądanie obsługuje języki angielski, francuski, włoski, niemiecki, hiszpański.Załóż okulary przeciwsłoneczne i wejdź w skórę Duke'a Nukema, którego legenda w ostatnich latach urosła do monstrualnych rozmiarów. Hordy obcych znów są w natarciu i tylko Duke może ocalić świat. Dzięki pełnym akcji, długim godzinom rozgrywki dla jednego gracza i szerokiemu wachlarzowi niekonwencjonalnych trybów dla wielu graczy, zabawa nigdy się nie kończy!