Duch broni dla gracza
Z4ngr13f, aka John, był zajęty walką z wrogimi hordami w świecie Sacred w trybie speedrun, gdy uderzył grom i pochłonął go świat Ancarii. Dzięki wiedzy Z4ngr13f, aka John,a zaklętej w wybranej broni ci wojownicy z Ashen nie mają szans! Ten pakiet zawiera ducha broni dla gracza.