Dubstep Gun (Remix) Pack
Wybierz się w pełną wystrzałów podróż po muzycznej historii! Poderwij publikę do tańca w rytmie polki, zafunduj hipsterom rozkołysaną big-bandową nutę, dopieść swoje wyrafinowane zmysły odrobiną klasyki, a na koniec zgromadź pod sceną fanów heavy metalu.