DRIFTCE – Pakiet DLC Toyoty
Pakiet DLC Toyoty zapewnia dostęp do trzech licencjonowanych aut Toyoty z najsłynniejszych i najpopularniejszych wśród miłośników driftu. Rozbuduj swoją kolekcję samochodów do driftu, dodając do niej legendarną Toyotę Supra MK4, Toyotę Chaser JZX100 i Toyotę Supra MK5. Te samochody stanowią świetną podstawę do wszelkiego rodzaju modyfikacji: dzięki wyjątkowym funkcjom personalizacji zapewnisz im większą moc i sprawisz, że osiągną pełnię możliwości. Ślizgaj się po torze i ciesz się zapachem palonej gumy. Bierz furę, pokaż swoje umiejętności driftu i zostaw rywali w tyle! Toyota Supra MK4 Produkowana w latach 1992-2003 Supra mogła się pochwalić 3-litrowym silnikiem 2JZ o mocy 280 KM, którego moment obrotowy wynosił 431 Nm. Przy odpowiedniej konfiguracji samochód ten był zdolny do generowania wręcz absurdalnie dużej mocy. Toyota Chaser JZX 100 To średniej wielkości auto, produkowane w latach 1996-2001, napędzane było silnikiem 1JZ z pojedynczą turbosprężarką oraz napędem na tylną oś. Toyota Supra MK5 Powrót legendy z lat 70. w nowoczesnej odsłonie. Pierwsze egzemplarze opuściły fabrykę w 2019 roku. Pod maską każdego z nich krył się 3-litrowy, 6-cylindrowy silnik B58 o mocy 340 KM oraz momencie obrotowym 500 Nm. Podobnie jak poprzedni model piąta generacja Supry stanowi świetną bazę pod wszelkiej maści modyfikacje.