DREDGE - Blackstone Key
Tajemniczy warsztat na Blackstone Isle jest zamknięty na cztery spusty. Wewnątrz znajdziesz rzeczy nie z tego świata – owoce okrutnych intryg poprzednich lokatorów: niezwykłe twory, o których świat zapomniał. Ten klucz pozwoli ci je do czegoś wykorzystać. Zyskasz dostęp do następujących przedmiotów: Silnik tętniczy Kościste ostrza tego groteskowego silnika jest napędzane przez serce, którego bije w harmonii z twoim. Znak ruin Na tym małym talizmanie wyryto symbol głębin, zapewne w celu zwrócenia uwagi poszukiwaczy.