Dreamland Farm
Twoja babcia nauczyła cię wszystkiego o rolnictwie i zbieractwie – od dbania o uprawy po rozpoznawanie, które jagody i grzyby są jadalne. Nadszedł czas, byś został jej następcą! NOWY POCZĄTEK Przyjechałeś z wielkiego miasta, aby przejąć farmę babci – to dość odważny krok jak na mieszkańca miasta! Na szczęście to miejsce ma wszystko, czego potrzebujesz. Z kilkoma porządnymi narzędziami w kieszeni możesz zacząć tworzyć to miejsce po swojemu. Zasadź plony, opiekuj się uroczymi zwierzętami i nie zapomnij odkrywaćogromnego niezbadanego terenu. Pamiętaj, żeby dbać o siebie, ponieważ twoja energia ma swoje granice! NIE JESTEŚ SAM Niedaleko farmy znajduje się małe i spokojne miasteczko, w którym spotkasz wielu pracowitych ludzi – jak lokalny kucharz, kowal czy burmistrz. Poznawanie ich i pomaganie im pozwoli ci stopniowo rozwijać swoje wymarzone gospodarstwo. Nie wspominając o tym, że pomogą ci w ulepszaniu narzędzi za pomocą planów... w zamian za drobną przysługę lub dwie. Czy jesteś gotów odkryć tajemnice Dreamland Farm i zakochać się w niej, tak jak twoja babcia?