DreadOut 2
DreadOut 2 to trzecioosobowy horror przygodowy inspirowany indonezyjskim folklorem i miejskimi legendami. Wciel się w Lindę Meilindę, licealistkę z niezwykłymi umiejętnościami, które pozwalają jej wykrywać i widzieć duchy. Linda, używając smartfonu, musi odkryć przerażające duchy i ciemne moce, które zagrażają jej rodzinnemu miastu i całej ludzkości. Mrożący krew w żyłach sequel rozwija historię popularnej pierwszej części i uzupełnia mechanikę całkowicie nowym systemem walki i kładzie większy nacisk na eksplorację. Dzięki temu DreadOut 2 jest kolejnym wciągającym i przerażającym uzupełnieniem gier w klimacie horrorów.