Dragon Keep
Czarodzieje, magowie i racuchy... ojej! Dołącz do vault hunterów, starych i nowych, w epickiej wyprawie Tiny Tiny, pełnej zemsty i odkupienia. "Tiny Tina's Assault on Dragon Keep" to największy i najbardziej zaawansowany dodatek w historii Borderlands, zawierający grę wewnątrz gry. Wciel się w postać Tiny Tiny i zostań władczynią bunkra w grze "Bunkers & Badasses". Podróżuj przez mroczną i wciąż zmieniającą się krainę zamków, lochów i magicznych lasów oraz walcz ze szkieletami, orkami, smokami i nie tylko. Wykonuj misje dodatkowe, rozwiązuj łamigłówki, rozwijaj statystyki i zdobywaj nowe łupy. Dołącz do znajomych, by ocalić królową i ponownie przywrócić pokój na świecie.