DRAGON BALL XENOVERSE 2 - Legend Patrol Pack
Dzięki temu pakietowi możesz osobiście przeżyć główną opowieść o Patrolu Czasu z DRAGON BALL Xenoverse. Ten olbrzymi pakiet zawiera też materiały z serii „GT”.