DRAGON BALL: THE BREAKERS - Special Edition Bundle
Pakiet edycji specjalnej zawiera zestaw elementów kosmetycznych, dzięki którym twój ocalały będzie wyróżniać się na polu walki! Popisz się twoim stylem dzięki całemu strojowi, ciesz się z wygranych, przyjmując pozę zwycięstwa i ucieknij, korzystając z zabawnej skórki pojazdu! Pakiet edycji specjalnej zawiera: – Elementy kostiumu możliwego do modyfikacji Pamiątkową kurtkę (ciemnogranatową) Obcisłe dżinsy (czarne) Wsuwane trampki (szare) Zwykły zegarek (czarny) – Zwycięską pozę: Dwuręczną aprobatę – Skórkę pojazdu (żółty smok)