Zestaw Starter Pack zawiera następujące elementy: - 1 500 tokenów PC - Karta urządzenia Tokeny PC to waluta w grze wymieniana na różne przedmioty w sklepie i syfonie duchowym. Karta urządzenia to przedmiot wymieniany na urządzenie z umiejętnością, które umożliwia wypróbowanie danej z nich. *Ten produkt będzie sprzedawany przez ograniczony czas i może zostać usunięty później. *Produkt ten można zakupić tylko raz na konto i nie podlega on zwrotowi. *Karta urządzenia zostanie automatycznie przekazana po zakupie za pośrednictwem wiadomości w grze.