DRAGON BALL: THE BREAKERS - Pre-Order Bonus Pack
Pakiet premiowy za zamówienie w przedsprzedaży zawiera przedmiot wzmacniający i akcesoria zmieniające wygląd twojego ocalałego na polu walki! Chcesz uciec najeźdźcy? Bez obaw. Użyj transfery Android 18, by pożyczyć umiejętność specjalną, która pomoże ci w ucieczce. Wzbogać swój strój o klasyczny niebieski detektor i zmierz się z czekającym na ciebie przeciwnikiem. Pakiet premiowy za zamówienie w przedsprzedaży zawiera: – Transferę Android 18 Umiejętność: Kopniak od ściany Superatak: Uderzenie energii pełnej mocy – Akcesoria Klasyczny detektor (niebieski)