DRAGON BALL FighterZ - FighterZ Pass 2 (Windows)
Przepustka FighterZ umożliwia dostęp do nie mniej niż 6 dodatkowych, potężnych postaci, dzięki którym jeszcze lepiej będziecie bawić się z FighterZ! Wszyscy wojownicy mają swoje znaczki Z, awatary lobby i zestaw alternatywnych kolorów. Kupując przepustkę FighterZ 2, otrzymasz też ekskluzywne pakiety głosu komentatora, które uatrakcyjnią twoje walki! DRAGON BALL FighterZ to esencja tego, dzięki czemu seria DRAGON BALL jest tak lubiana i sławna: niekończące się spektakularne walki najpotężniejszych wojowników.